Boek: 'Ontdek Liefdesgeluk' van Coleta van Bekhoven

Het boek 'Ontdek Liefdesgeluk - het begin: Affaires'

De debuutroman van auteur Coleta van Bekhoven

Recensies van lezers:

Anoniememien (Harderwijk) - Dit boek is een echte aanrader. Je blijft lezen en beleeft tijdens het lezen de emoties. Prachtig geschreven en beschreven. Zoals een affaire is -het heen en weer geslingerd worden tussen lust, liefde, onzekerheid en nog 1000 andere emoties- Het boek is vanuit puur gevoel en beleving geschreven, waardoor het je raakt. Ik vond het mooi om te lezen. Indrukwekkend en sommige (eigenlijk meerdere) punten zoooo vreselijk herkenbaar ;-)

AddoL (Breda) - ik ga er altijd vanuit dat ik een vrij normale man ben ... dat betekent dat er veel van mijn soort zijn... als het boek voor mij al een “feest van herkenning” is ... dan is het dus voor veel mannen een feest van herkenning .... ik kan dus eindelijk een diepe zucht laten van... pffffff gelukkig.. ik ben niet de enige... dat lucht op... Echt mooi realistisch (erotisch) geschreven boek, dat van grotere waarde kan zijn voor (relatie)therapie dan “wetenschappelijke” boeken of artikelen. Echt een aanrader.

Tetraphilo (Oosterhout) - Het boek lijkt me te zijn geschreven vanuit een eigen wens van de schrijfster om een deels eigen ervaring en een maatschappelijk taboe bespreekbaar te maken. Ook om een stem te geven aan de vaak onbegrepen minnaars en minnaressen van "Affaires". Maar ik vond het boek vooral een openhartig verhaal, geschreven zonder gene over "het spel van de liefde", maar nooit vulgair. Het was soms erotisch, spannend, soms verdrietig maar vooral duidelijk dat een affaire niet alleen maar lust is, maar uiteindelijk ook hoofdzakelijk vol liefde is met dezelfde ups en downs als een regulier relatie. Chapeau ook voor de conclusie: In de liefde moet je altijd blijven spelen !!

AlbertScheer (Assen) - Passie krijgt in dit boek weer zijn oorspronkelijke betekenis. Vurige, heftige verlangens worden openhartig verwoord zoals je dat in dit genre mag verwachten. En bij passie hoort ook het lijden waardoor het boek een eigentijdse intensiteit haalt van Turks Fruit. Dat het deze keer door een vrouw is opgetekend die in de tweede helft van haar leven een inhaalslag maakt is baanbrekend en helpt velen die daar ook in verwikkeld zijn en er nooit over zullen praten.

Enkele passages uit het boek:

"Affaires en andere dingen die voorbijgaan" is ontstaan in gestolen uurtjes en uit duizenden mailtjes.

Duizenden Mailtjes
In de jaren dat we samen op avontuur zijn geweest, hebben we duizenden mailtjes aan elkaar gestuurd. Je zou er een boek van kunnen maken, grapten we ooit. Bij deze, als ode aan een bijzondere liefde, een liefdesverhaal ontstaan uit duizenden mailtjes.

Het uur van de Wolf

In de nacht ontstaan dromen en voorspellingen. Voegt de werkelijkheid zich samen met fantasie. Neem je gebeurtenissen, onbewuste indrukken en emoties mee. In de nacht leef je je leven in omgekeerde, voorspellende volgorde of wanorde. Ja wanorde, dat ismeestentijds wat er ontstaat in Het uur van de Wolf, zo tussen 3 en 5 uur in de nacht. In die uren bevindt zich het moment waarop je wakker kan worden en zomaar in het land tussen droom en werkelijkheid terecht kan komen. Dat is het moment waarop de chaos van de wanorde zich vormt tot iets heel bijzonders: mooi of afgrijselijk. De ontdekking van Het uur van de Wolf ontstond nadat ik, samen met mijn zoon, wist te ontsnappen uit mijn twintig jaar durend huwelijk. Gevlucht uit een bestaan waarin het ondergaan van fysieke en verbale agressie tot een gewoonte was verworden. Míjn zoon, niet ónze zoon, die eer heeft zijn vader verloren of misschien wel nooit gehad. Toen mijn zoon nog klein was stond hij een keer met de afstandsbediening in zijn hand terwijl zijn vader begon te schelden en te schreeuwen. Zonder met zijn ogen te knipperen, richtte hij de afstandsbediening op zijn vader en zei: ‘Uit.’ Een van de weinige keren dat ik zijn vader sprakeloos zag en de ontploffing afliep met een sisser.

Nooit meer een man wensend, loopt ze de eerste de beste week van haar nieuwe bestaan tegen de man van haar leven aan.... Een man die ze vanaf het eerste moment wil "bezitten".

From: EvaLuna65@hotmail.nl
Date: 24-08-2015
To: info@aviationseppe
Subject: uitnodiging

Dag Xander,
Graag zou ik je uit willen nodigen voor een etentje. Echter, uitsluitend als je vrijgezel bent en hetero :):). Is dat niet het geval dan kan je deze uitnodiging beter vergeten en direct deleten en zie het dan maar als een oppepper voor je ego. Immers, ik zou je uitnodigen vanwege het feit dat ik zo geweldig ben opgevangen door jou en omdat je me een stik leuke vent lijkt en ik je beter zou willen leren kennen.

De dame met de vlindertattoo, van de aanrijding

Xander blijkt heel erg hetero, maar geen vrijgezel en heel erg getrouwd en een gezinsman pur sang. Toch ontstaat, na een platonische bedoelde afspraak, een affaire en ontdekt Eva samen met haar jongere affaireman Xander op haar vijftigste wat begeerte, zinnelijkheid en erotisch spelen inhoudt.

Enthousiast geworden?

Koop het boek van auteur Coleta van Bekhoven via Bol door op onderstaande knop te klikken:

Over hotelkamers, blindoeken en vlinderstringetjes

Ik zit in een hotelkamer. Op een stoel met een jurkje met daaronder netkousen en verder niets. Toch wel, een heel klein vlindertje met een glittertje hier en daar. Een heel dun touwtje houdt het op zijn plaats. Zodat alles zichtbaar blijft en niets in de weg staat.

Ik hoor de deur van het slot gaan. Ik voel een kus in mijn hals, je lippen naar beneden glijden en een rukje aan mijn paardestaart. Zonder iets te zeggen neem je plaats tegenover me. Het lijkt te gaan volgens een afgesproken scenario maar dat is het niet.

Je gebaart met je vingers om mijn benen te laten spreiden. Ik laat je zien dat er niets onder mijn jurk zit door mijn rok iets op te tillen en mijn been te strelen tot aan mijn dijen waar de kousenband zichtbaar wordt en ...een glittertje te zien is van een heel klein vlindertje.

Hun liefde doorloopt alle fases van het affairespel en omvat het duivels dilemma van de niet te maken keuze en de ontkennig van het bestaan. De spagaat tussen verlangen en verraad. Totdat uiteindelijk het lot de keuze bepaalt en wat begon als een speels sprookje eindigt in een ademstokkend afscheid.

Een droom of een voorspelling?

Die nacht keerde de droom terug in Het uur van de Wolf. Dezelfde droom als in de nacht voordat ik jou ontmoette.

Of toch ook weer niet, er was iets wezenlijks veranderd. Ik hoor dat ik bij een zwembad ben aan de geluiden van het water en het gevoel van de zon op mijn gezicht, maar ik zie niets door de schittering in het water. Ik zit op jouw schoot, jij bent in mij. Dat gevoel vergeet ik nooit en ik herken je blind. Jouw huid op de mijne, jouw geur, de zachtheid van jouw schoot, jouw prachtige lul die mij volledig vult.

Mijn hart stroomt over, tussen mijn dijen, waar mijn hart huist sinds ik jou heb ontmoet. Jij fluistert in mijn oor ‘mijn toygirl, speel met mij, kom voor mij’ en ik voel jou binnenkomen en komen en komen, totdat alles om ons heen verdwijnt.

In dat gelukzalige moment word ik wakker in mijn spijlenbed. Het is nog half donker. Ik hoor de merels al zingen, voel een zacht ochtendbriesje over mijn lichaam en een zachte adem langs mijn hals en gezicht.

Mijn raam staat open. Er ligt iemand naast me! Even schiet mijn hart naar mijn keel. Totdat ik voel dat jij het bent die tegen me aanligt. Ineengestrengeld, met jou in mij en je hand om mijn borsten, zijn we samen tijdens het minnespel in slaap gevallen. Ik wrijf in mijn ogen, is dit een droom of is het werkelijkheid? Ik draai me om en zie jou naast me, mijn geliefde, met grijs in je haren.

Eén seconde springt mijn hart op en slaat honderd slagen over, van geluk.

Dan word ik wakker, nu echt. Het is licht, de ramen zijn dicht, er is niemand die naast me ligt. Was het een droom of een voorspelling?

Wil je het boek cadeau doen en het extra speciaal maken met een uitje?

Ga naar de Escaperoom voor de Liefde!

Bekend van TV! - Verras je lief met het leukste en meest romantische alternatief voor uit eten, bioscoop of theater. Voor de verjaardag van je lief, voor 1,2,10 of 25 jaar samen, of gewoon zomaar, omdat je van elkaar houdt en altijd samen wil blijven spelen.

"Affaires" is de "Turks Fruit van deze tijd"*.

Een verhaal dat vrouwen toont hoe zij hun zinnelijkheid kunnen ontdekken met erotisch spel en mannen hoe zij daarin mee kunnen gaan.

Dit laatste is misschien wat pretentieus, maar in elk geval is het een verhaal dat verteld mag en moet worden. Waarin velen zich wellicht kunnen herkennen als zij ook in een dergelijk affairespel verweven zijn. Het is daarnaast ook een oproep tot erotisch spel in een relatie en wil hiervoor de inspiratie bieden. Lukt het jou om erotisch spelen te ontdekken met je eigen partner, dan krijg je de garantie dat je lief nooit met een ander het affairespel zal gaan spelen.

* in een recensie van AlbertScheer, zie deze pagina onder het kopje Recensies van lezers.